Έκδοση κάρτας Ψηφιακού Ταχογράφου

Home » ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ » Ψηφιακός Ταχογράφος » Έκδοση κάρτας Ψηφιακού Ταχογράφου
ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ
Οι αιτήσεις για έκδοση κάρτας ψηφιακού ταχογράφου ΟδηγούΕπιχείρησης και Συνεργείου-Τεχνίτη κατατίθενται στις Διευθύνσεις Μεταφορών και Επικοινωνιών των Περιφερειακών Ενοτήτων της χώρας.Οι ενδιαφερόμενοι, μπορούν να κατεβάσουν από τα συνημμένα αρχεία τα έντυπα αιτήσεων καθώς και τις οδηγίες συμπλήρωσης του αντίστοιχου εντύπου. Προκειμένου να χρησιμοποιήσετε το έντυπο θα πρέπει να το εκτυπώσετε μπρος-πίσω.
Οι αρμόδιες αρχές διενέργειας και συντονισμού ελέγχων ορίζονται από την  ΚΥΑ Γ438.28317.2481.2009 για τους ελέγχους καθ’ οδόν και στην επιχείρηση και είναι οι μόνες που μπορούν να αιτηθούν και να λάβουν Κάρτα Ελέγχου Ψηφιακού Ταχογράφου

ΚΑΡΤΑ ΟΔΗΓΟΥ
Με την κάρτα οδηγού ταυτοποιείται ο οδηγός και επιτρέπεται η αποθήκευση δεδομένων δραστηριότητας του οδηγού. Η κάρτα οδηγού είναι υποχρεωτική κα η μοναδικότητά της ισχύει σε πανευρωπαϊκό επίπεδο. Η κάρτα οδηγού είναι εξατομικευμένη (φέρει την ψηφιοποιημένη φωτογραφία και υπογραφή του κατόχου της) και η ισχύ της είναι για πέντε (5) έτη.
Δικαιολογητικά για έκδοση κάρτας οδηγού
1
(1) Σε περίπτωση μη φυσικής παρουσίας του Οδηγού, θα πρέπει στην «Υπεύθυνη Δήλωση Οδηγού» του εντύπου ΚΟ, να υπάρχει βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής του.
(2) Για την αντικατάσταση κάρτας λόγω δυσλειτουργίας (ελαττωματική κάρτα) δεν καταβάλλεται αντίτιμο. Αν η Αρχή Έκδοσης Καρτών διαπιστώσει ότι η κάρτα δεν είναι δυσλειτουργική, τότε η αίτηση απορρίπτεται.
(3)  Κατατίθεται μόνο από αλλοδαπούς πολίτες από κράτος μέλος της Ε.Ε.
(4) Κατατίθεται μόνο από αλλοδαπούς πολίτες από κράτος μη μέλος της Ε.Ε.
(5) α. Ανανέωση: Επιδεικνύεται η ισχύουσα κάρτα κατά την κατάθεση της αίτησης.
       β. Αντικατάσταση: Στις περιπτώσεις φθοράς και δυσλειτουργίας παραδίδεται η κάρτα προς απενεργοποίηση με την κατάθεση της αίτησης.
       γ. Αλλαγή Στοιχείων: Επιδεικνύεται η ισχύουσα κάρτα κατά την κατάθεση της αίτησης και παραδίδεται στη ΝΥΜΕ με την παραλαβή της νέας κάρτας.
(6)   Κατατίθεται μόνο στην περίπτωση Αντικατάστασης λόγω απώλειας.
(7)   Κατατίθεται μόνο στην περίπτωση Αντικατάστασης λόγω κλοπής.
(8)   Αν η άδεια οδήγησης λήγει σε λιγότερο από δύο μήνες, θα πρέπει ο οδηγός να ανανεώσει πρώτα την άδεια οδήγησής του και στη συνέχεια να υποβάλει αίτηση για έκδοση κάρτας ΨΤ οδηγού.
 
ΚΑΡΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
Η κάρτα ψηφιακού ταχογράφου επιχείρησης εκδίδεται για επιχειρήσεις που διαθέτουν οχήματα με ψηφιακό ταχογράφο. Με την κάρτα επιχείρησης καθίσταται δυνατή η απεικόνιση, η τηλεφόρτωση και η εκτύπωση δεδομένων που είναι αποθηκευμένα στη συσκευή ελέγχου, η πρόσβαση στην οποία ασφαλίζεται από την επιχείρηση.
Η κάρτα επιχείρησης δεν είναι υποχρεωτική και δεν είναι προσωποποιημένη. Η επιχείρηση μπορεί να αιτηθεί την έκδοση μίας ή περισσοτέρων καρτών. Η ισχύ της είναι για πέντε (5) έτη.
Δικαιολογητικά για έκδοση κάρτας επιχείρησης
2
(1)  Σε περίπτωση μη φυσικής παρουσίας του Εκπροσώπου της επιχείρησης, θα πρέπει στην «Υπεύθυνη Δήλωση Εκπροσώπου Επιχείρησης» του εντύπου ΚΜ, να υπάρχει βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής του.
(2) Για την αντικατάσταση κάρτας λόγω δυσλειτουργίας (ελαττωματική κάρτα) δεν καταβάλλεται αντίτιμο. Αν η Αρχή Έκδοσης Καρτών διαπιστώσει ότι η κάρτα δεν είναι δυσλειτουργική, τότε η αίτηση απορρίπτεται.
(3), (4) Κατατίθεται ένα εκ των δύο, ανάλογα με τη μορφή της επιχείρησης.
(5) α. Ανανέωση: Επιδεικνύεται η ισχύουσα κάρτα κατά την κατάθεση της αίτησης.
       β. Αντικατάσταση: Στις περιπτώσεις φθοράς και δυσλειτουργίας παραδίδεται η κάρτα προς απενεργοποίηση με την κατάθεση της αίτησης.
       γ. Αλλαγή Στοιχείων: Επιδεικνύεται η ισχύουσα κάρτα κατά την κατάθεση της αίτησης και παραδίδεται στη ΝΥΜΕ με την παραλαβή της νέας κάρτας.
(6)   Κατατίθεται μόνο στην περίπτωση Αντικατάστασης λόγω απώλειας.
(7)   Κατατίθεται μόνο στην περίπτωση Αντικατάστασης λόγω κλοπής.
ΚΑΡΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ-ΤΕΧΝΙΤΗ
Η κάρτα ψηφιακού ταχογράφου συνεργείου-τεχνίτη εκδίδεται για κατασκευαστή συσκευών ελέγχου, κατασκευαστή οχημάτων ή ένα συνεργείο – τεχνίτη, εγκεκριμένων από την αρμόδια αρχή έγκρισης συνεργείων και τεχνιτών ΨΤ. Με την κάρτα συνεργείου ταυτοποιείται ο κάτοχος της κάρτας και καθίσταται δυνατός ο έλεγχος (δοκιμή), η βαθμονόμηση ή / και η  τηλεφόρτωση των δεδομένων της συσκευής ελέγχου.
Η κάρτα συνεργείου – τεχνίτη εκδίδεται στο συνεργείο για αποκλειστική χρήση από το συνεργείο – τεχνίτη του οποίου και φέρει τα στοιχεία. Για μεγαλύτερη ασφάλεια συνοδεύεται από έναν κωδικό PIN. Η κάρτα συνεργείου είναι υποχρεωτική, είναι εξατομικευμένη (φέρει την ψηφιοποιημένη φωτογραφία και υπογραφή του κατόχου της) και η ισχύ της είναι για ένα (1) έτος.
Δικαιολογητικά για έκδοση κάρτας συνεργείου-τεχνίτη
3
(1) Σε περίπτωση μη φυσικής παρουσίας του Εκπροσώπου του συνεργείου, θα πρέπει στην «Υπεύθυνη Δήλωση Εκπροσώπου Συνεργείου» του εντύπου ΚΣ, να υπάρχει βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής του.
(2) Για την αντικατάσταση κάρτας λόγω δυσλειτουργίας (ελαττωματική κάρτα) δεν καταβάλλεται αντίτιμο. Αν η Αρχή Έκδοσης Καρτών διαπιστώσει ότι η κάρτα δεν είναι δυσλειτουργική, τότε η αίτηση απορρίπτεται.
(3), (4) Κατατίθεται ένα εκ των δύο, ανάλογα με τη μορφή της επιχείρησης του συνεργείου.
(5) α. Ανανέωση: Επιδεικνύεται η ισχύουσα κάρτα κατά την κατάθεση της αίτησης.
       β. Αντικατάσταση: Στις περιπτώσεις φθοράς και δυσλειτουργίας παραδίδεται η κάρτα προς απενεργοποίηση με την κατάθεση της αίτησης.
       γ. Αλλαγή Στοιχείων: Επιδεικνύεται η ισχύουσα κάρτα κατά την κατάθεση της αίτησης και παραδίδεται στη ΝΥΜΕ με την παραλαβή της νέας κάρτας.
(6)   Κατατίθεται μόνο στην περίπτωση Αντικατάστασης λόγω απώλειας.
(7)   Κατατίθεται μόνο στην περίπτωση Αντικατάστασης λόγω κλοπής.
ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟ ΕΙΣΠΡΑΞΗΣ
Το αντίτιμο για την έκδοση κάρτας ψηφιακού ταχογράφου, σύμφωνα με την υπ’αριθμ. οικ.9787/2254 ΚΥΑ (ΦΕΚ Β’ 357/5-3-2008), διαμορφώνεται ως εξής:
 
Κάρτα Οδηγού: 150€
Κάρτα Επιχείρησης: 200€ (Φυσικό πρόσωπο), 300€ (νομικό πρόσωπο)
Κάρτα Συνεργείου-Τεχνίτη: 300€
 
Το αντίτιμο για την έκδοση κάρτας ψηφιακού ταχογράφου, καταβάλλεται υπέρ του ειδικού λογαριασμού του ν.δ. 638/70 (ΕΞΙΟ), στην Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος στον αριθμό λογαριασμού 541077-03. Οι ενδιαφερόμενοι πολίτες πρέπει να συμπληρώνουν τα παρακάτω στοιχεία στο έντυπο κατάθεσης:
Ονοματεπώνυμο:
       Ονοματεπώνυμο οδηγού (αίτηση για κάρτα οδηγού),
       Ονοματεπώνυμο Τεχνίτη (αίτηση για κάρτα συνεργείου-τεχνίτη)
       Επωνυμία Επιχείρησης ή Ονοματεπώνυμο Νομίμου Εκπροσώπου (αίτηση για κάρτα επιχείρησης)

Αιτιολογία: «Κάρτα ψηφιακού ταχογράφου»

ΚΑΡΤΑ ΕΛΕΓΧΟΥ
Οι αρμόδιες αρχές διενέργειας και συντονισμού ελέγχων ορίζονται από την  ΚΥΑ Γ438.28317.2481.2009 για τους ελέγχους καθ’ οδόν και στην επιχείρηση

και είναι οι μόνες που μπορούν να αιτηθούν και να λάβουν Κάρτα Ελέγχου Ψηφιακού Ταχογράφου

Οι αιτήσεις έκδοσης κάρτας ταχογράφου ελέγχου απευθύνονται στην ορισμένη ως Αρμόδια Αρχή Έκδοσης Καρτών Ψηφιακού Ταχογράφου από τον ν.3534/07 (ΦΕΚ Α 40/23.02.2007) Δ/νση Οργάνωσης και Πληροφορικής του Υπ.Υ.Με.Δι. Αποστέλλονται:

είτε ταχυδρομικά στην διεύθυνση:

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ

Δ/ΝΣΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

Αναστάσεως 2 & Τσιγάντε

101 91 ΠΑΠΑΓΟΥ

είτε με email στην διεύθυνση dop-tmd@yme.gov.gr(απαιτείται ψηφιοποίηση/σκανάρισμα της αίτησης με την σφραγίδα της Υπηρεσίας και την υπογραφή του Προϊσταμένου),

είτε με fax στο 213 130 8200 (υπόψη Τμήματος Δ’).
Οδηγίες συμπλήρωσης της αίτησης για έκδοση Κάρτας Ελέγχου παρέχονται εδώ και πρότυπο της Αίτησης για Κάρτα Ελέχου εδώ
Share

Ο ιστότοπος meramveliotakis.gr χρησιμοποιεί cookies. Περισσότερα...

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close